»Navedbe, da se cena izdelave investicijskih programov giblje med 30.000 in 50.000 evri, družba 2TDK pa je plačala več kot milijon za takšno storitev, so zavajajoče in popolnoma neresnične.«
»Vrednostno morda še nismo čisto na polovici, ampak glede na to, da so betonerska dela v predorih bistveno dražja, pa še dokončuje se tretja faza same železniške opreme, ocenjujemo, da se polovici približujemo.«
»Opozarjamo, da je sprejetje državnega lokacijskega načrta za dvotirno progo bistven del tega projekta in da je prenos investitorstva z DRSI-ja na 2TDK bistvenega pomena. Ni vseeno, kdaj se to zgodi. Ne vemo, kdaj bo.«
»Čeprav bo ta dodatni tir umeščen tako rekoč ob drugem tiru, je treba izpeljati vse prostorske, okoljske in drugačne preveritve. Naš cilj je, da se začne graditi v letu 2026.«
»Znotraj tega je okoli 60 milijonov predvidenih za nadzor in nadzor nadzora. Menimo, da je tu vsaj za tretjino prekoračena normalna vrednost in da si je nekdo s takimi številkami odprl zlat rudnik za prihodnjih deset let.«
»Ta postavka je v prejšnjem in sedanjem investicijskem programu vredna 50 milijonov evrov. Če za 50 milijonov evrov ne podate natančnega investicijskega dela, potem je nekaj narobe. Ocenjujemo, da gre za izrazito veliko korupcijsko tveganje.«